#50 - Reprezentacja Portugalii w Piłce Nożnej Mężczyzn

Cześć!
Zimno prawda? Niestety nic na to nie poradzimy, ale nowy wpis i tak będzie. Dzisiaj chciałbym Wam zaprezentować autograf drużyny, która zdobyła tytuł Mistrzów Europy w 2016 roku. Oczywiście chodzi tutaj o Reprezentacje Portugalii w Piłce Nożnej Mężczyzn! 

Kilka słów o nich... 

źródło: sites.google.com

Na dzień dzisiejszy zajmują 3. pozycję w rankingu FIFA. Najwyższe zwycięstwo odnieśli z Liechtensteinem oraz Kuwejtem - 8:0. Natomiast największą porażkę odnieśli z Anglią - 0:10. Są mistrzami Europy. Kapitanem jest Cristiano Ronaldo.  


Jak zdobyć autograf?


 


 Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, jak zdobyłem autografy reprezentantów Portugalii - zapraszam do kontaktu.




Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał
M

Komentarze

  1. Mam takie samą pocztówkę z podpisami ;)
    http://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://autografyjr.blogspot.com/2018/03/andrzej-strejlau.html
    Pozdrawiam, Kuba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje
    Zapraszam do mnie :)
    https://paulin10.blogspot.com/2018/07/112-luka-modric.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciał bym bardzo zdobyć ich autografy. Są ta autetyczne autografy? Mój e-mail Julek69@onet.eu bo nie mogę znaleźć twojego. Pozdrawiam i proszę o odpowiedź 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcialbym zdobyc ich autografy prosze daj znac jak to zrobiles kontakt:
    mateusz.stawarz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#29 - Dymitr Błaszczyk "Sprawdzam Jak"

#52 - Mateusz Morawiecki

#14 - Aleksander Kwaśniewski